keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Koiramaisia ostoksia


Enpä ole jaksanut tehdä nyt mitään uutta, mutta Arttu-poika sai ensimmäiset oikein koirien valjaat, mukavan pehmeät, ja uuden makuualustan. Säälitti katsoa pikkuista, joka uskollisesti seuraa minua joka huoneeseen, ja nukkuu vaikka pyyheliinan kulmalla, kun olen tietokoneella, mutta ei luovu seurasta :) Nyt on keittiössäkin peti, voin siis liikkua kotona ilman "syyllisyyttä" tästä lähtien :O)))
Se Minnamarikan ehdottama silinteri jäi vielä ostamatta...

4 kommenttia:

  1. Täällä Pompan kanssa katsellaan Artun uutta petiä:)Ihku se onkin!! Pomppa tulee aina istumaan syliini kun olen tietsikalla ja työntää välillä päänsä kainalooni.Hänellä on sitälaatua oleva läheisriippuvuus etten pääse edes suihkuun tai saunaan niin etteikö tämä pikku "piip-kärpänen" luuraisi jossain minua.Tämä tapahtuu siis Pompan hereilläolon aikana... Nukkuessaan ei välitä vaikka itse lucifeerus veisi minut mennessään:)))Vikke ja Vili viihtyvätkin paremmin toistensa seurassa. Iloista ja Aurinkoista vappua sinulle ja Arthurille!!

    VastaaPoista
  2. Suloinen koira sinulla!Meidän haukut seuraa kanssa aina mua joka paikkaan.Vaikka tuntuu että olisivat umpisten unessa,niin varmana lähtevät perään,kun vaihdan huonetta.Edes vessassa en saa olla yksin.Mutta ihania ovat ja niin rakkaita.Meille odotetaan pentuja muutaman viikon sisällä,jänskättää!

    VastaaPoista
  3. Mäyräkoira on aina ollut minunkin suosikki, se o sellanen lutunen, ihana maastomakkara. :)

    VastaaPoista
  4. Oi miten ihania kuvia!!
    Minulla on pidempään ollut koirakuume=)

    VastaaPoista

Kiitos tassunpainalluksestasi :)