torstai 22. kesäkuuta 2017

Jo joutui Armas Arttu luusta luopumaan...

Pääsin mukaan pienelle reissulle, kun en voinut kuulemma mennä hoitoon. Pissavikaiseksi mamma on mua haukkunu viime aikoina. Ihmeen paljon sitä pissaa kyllä pääsikin tulemaan yhden hoitopaikan matolle ja toisen kyläpaikan verhoille... enkä ikinä aikuiskoirana ole sisälle pissiny. Mutta sain kaikki noi tyhmyydet anteeks, kun mulla on jo kolmas lääkekuuri tohon vaivaan.

Vaivoista puheen ollen, mamma on kuskannu mua muutenkin eläinlääkäreissä. Ihan suotta, jos multa kysytään. On pistelty, ronkittu, ultrattu ja ajeltu mahakarvat pois. Pissanäytteet on menny plörinäks, kun mamma sähläs. Ja kaikki ell-asemien ja vakuutusyhtiön ihmiset toivottelee mulle pikaista paranemista. Mokoma pissavika ja maksa-arvot on huolestuttaneet kai niitäkin. Vaikka ei mua mielestäni mikään vaivaa. Hyvin täällä voidaan, vaikka antibioottia tulee jo korvista, tai oikeastaan kainaloista. Ne on ärtyny, eikä keksitä muuta syytä kuin kesän allergeenit ja ab:n heikentämä oma puolustuskyky. 

Meidän minireissulla pääsin hotelliin! Saatiin joku lemmikkihuone, vaikka ei siellä näkynyt muuta lemmikkiä kuin minä. Peitot ja verhot oli kuulemma sävy sävyyn mun turkin kanssa. Aika reilu homma minusta. 
Mun luona kävi kylässä Nainen! Mä olen siis tossa kuvassa etualalla, toi jolla on noi kauheen leveät hartiat... Pidin vahtia, kun kipakka mimmi söi mun puruluuta. Olin säästäny sitä luuta viikkotolkulla, ei vaan huvittanu järsiä. Mimmin käynnin jälkeen olen rouskuttanu luita joka päivä.


Joskus on kiva vaan olla ja köllötellä. Huomenna lähdetään juhannusajelulle Kalle-kamun kanssa. Juhannuksen jälkeen on mäykkytreffit jossakin koirien huvipuistossa. Niin että kyllä mulla touhua ja temmellystä riittää lähiaikoina. Iloista juhannusta kaikille!

12 kommenttia:

  1. Olipa kiva kuulla sinun kuulumisia! Iloista juhannusta teille toivottaa Typy, Hippu ja emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, käskin emännän ryhdistäytyä ja kertoa MUN kesäkuulumiset ;)
      Kiitos, mukavaa juhannusta teille myös.

      Poista
  2. Kiitti, kuoma, ja teille kumpasellekin onnellista jussia! Toivotaan, että sun vaivas menee pikaseen ohi, ja joo, tommosia noi Naiset on, viävät sydämen ja luut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naiset on... odotan kyl kovasti sitä käymään uudelleen. Se nimittäin keimaili mulle :D
      Vaivoista viis, kun on kesä, aurinkoa ja paljon pöperöä ruokakupissa.
      Pallotelkaa kuomat, viettäkää iloinen juhannus!

      Poista
  3. No voehan nyt...vieläkö se pitj tuommonennii vaeva tulla riesaks. Toevottavasti se liäkkeillä korjaatuu. Mukava olj kuulumisija kuulla. On tässä jo atvaeltuhhii että mittee teelle kuuluu.
    Näätät kyllä oekeen hyvävoentiselta ja kommeelta. Oekeen mukavata ja ilosta juhannusta sinne teelle! Pitäkee Kallen kansa haaskoo juhannusajelulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää riesa alkoi jo ennen vappua... eikä tunnu lääkkeet purevan. Jostain resitentistä ne puhuu, pelkäävät että on joku semmonen pasilli, mihin ei pure mikään. Mutta kun MINÄ poika puren, se on oksat pois ja pakteerit pökrää :D
      Kiitos kuoma, me pistetään Kallen kanssa hyrskyn myrskyn, taatusti! Iloisia pallopelejä sulle, toivottavasti sullekin tulis joku pelikaveriks joku sinne hienoon, aidattuun pihaan. Hyvää juhannusta teille päin!

      Poista
  4. Ikäviä nuo pissa- ja muutkin vaivat:( Kyllä täälläkin on ollut vaikka minkälaista vaivaa. Paranemista sinulle!
    Hyvää juhannusta Artulle ja emännälle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaivat on vaivalloisia :(
      Parempaa vointia teillekin ja kivaa juhannuksen aikaa.

      Poista
  5. Mukavaa juhannusta Artulle ja muullekin poppoolle! :)

    VastaaPoista
  6. Párek ja Palvelijatar24.6.17

    Sulla Arttu on mahtavan hieno asenne. Vaivoista huolimatta häntä pystyssä rinta rottingilla kohti uusia seikkailuja ja tyttöjä. Sanomattakin on selvää, että me pidetään peukkuja että se kelju pöpö kuolee eikä uusia enää ikinä sun kimppuusi hyökkää.
    Super hienoa juhannuspäivää teille ja iloisia tapaamisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän siitä mitään tulisi, jos tässä taloudessa kaikki murehtis... Kiitos teillekin tsemppauksesta. Yritetään ottaa ilo irti joka päivästä ja pienistä asioista, niin jää vähemmän aikaa miettiä näitä terveysongelmia.
      Mukavaa juhannusviikonlopun jatkoa teille myös.

      Poista

Kiitos tassunpainalluksestasi :)