lauantai 9. helmikuuta 2019

Koiran arkea


Hei, tämä on takuulla mun paketti! Nyt vilkkaasti tänne auttamaan, ruokasäkki painaa enemmän kuin minä!


Mitä nostit pöydälle, anna heti takaisin minulle tilatut herkut!


Noni, nyt alan maistella valita mieluisinta laatua iltaruuaksi.


Eipä tämä elo pelkkää juhlaa ja herkuttelua ole ollut... Syyttäisikö näistä tamineista säätä vai sitä ihmistä, joka minulle on tähän talouteen riesaksi annettu ;) Kaikesta huolimatta onnistuin niillä kovilla pakkasilla pudottamaan melkein joka ulkoilulla yhden tossun. Harmi vaan, että ihmisellä on väärässä paikassa hoksottimet tallella, ja kaikki pudottamani tossut napattiin talteen.


Pitääkö kynsien leikkuukin kuvata... Minulla ei ole enempää kommentoitavaa.


Otan nyt unet, jos sopii. Ei kiitos, en halua tossuja, palttoita, silmätippoja, kainalorasvaa, korvanpuhdistusta enkä edes välipalaa nyt hetkeen. Mene näpyttelemään vaikka kauppalistaa ja kirjoita sinne, että paljon herkkuja kiusaamallesi koiralle. Valmista myös joutessasi niistä uusista ruokalaaduista maistuva illallinen. zzzZZZZZZZ!

6 kommenttia:

  1. Saita oikein muhkun paketin, kuomahyvä. Jep, tommosessa pötkötysasennosta meijänkin kynnet leikataan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ja tiedättekö, varastossa on toinen samankokoinen säkki jo yli puolen välin. Olen pistetty sapuskaa menemään kunnon äijämeiningillä, kun vihdoin on löydetty maha- ja hipiäystävällisiä muonia. Pötkötellään, kamut :D

      Poista
  2. No sullehan tuli tosi kivan ja herkullisen näköinen paketti.
    Voi että....suloiselta näytät noissa ulkoilutamineissa ja varmasti ei tule vilu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turhan pieninä erinä saan paketin sisältöön tutustua. Olen kuulemma saanut viime viikkoina lisää massaa ja nyt pitää jarrutella, ettei vyötärö kokonaan katoa. Joopa joo...
      Toi on mun raggari-loimi, ja vihulaiset tossut on ihmiseni värkkäämät.

      Poista
  3. Jo on mahtava paketti ja kaekki kokonaan sulle! Nytpä on herkkupäevee tiijjossa. Taekka sittä ee jos sattuu emäntäs yhtä nuukalle piälle ku meellä on aena. En kyllä usko että niin kääpi ku on nii hyväluontosen tuntunen tuo sinun immeenen :)
    Nuo on muuten tosj hienot nuo sinun vuattees! Otetaahhan unosija, vesj´satteeta tiijjossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan kuoma, meinasin tikahtua tuohon hyväluontoisen tuntuiseen kommenttiin :D :D :D Kyllä emännällä on luonnetta, mutta tiedä siitä hyvästä, kun sille päälle sattuu ;)
      Onneks paketti tuotiin kotiovelle. Tuo pöljä ihminen jätti autonsa parkkiruutuun niin, että renkaat vaan sutii liukkaalla ilman pitoa, eikä tietoakaan, mistä saadaan hiekkaa. Nyt loput paketit uhkaa jäädä postista hakematta, kun ei niitä voi sieltä asti kantaa ilman autoa :/
      Kiitosta vaan, vaatekehut meni perille, ja nyt niitä loimia kiskotaan mulle varmaan entistä innokkaammin...

      Poista

Kiitos tassunpainalluksestasi :)